Terhi Janatuinen

Pakkasmarjan brändijohtaja Terhi Janatuinen on työskennellyt Pakkasmarjalla jo yli 20 vuotta. ”Yritys ja työnkuvani on kehittynyt niin vinhaa vauhtia eteenpäin, että en edes meinaa muistaa millainen Pakkasmarja oli silloin aikoinaan. Jos tämä yritys ei olisi ollut koko ajan kehityskaaressa, en luultavasti olisi täällä töissä”, yrityksen ja itsensä kehittämisestä nauttiva Terhi kertoo.

Työtä ”hyvistuotteen” parissa

Nykyisin Terhin päävastuulle kuuluu yrityksen markkinointi ja viestintä. Meillä on mahtavan hyvät tuotteet, joita on ilo markkinoida. Marjat ovat terveellisiä ja hyvänmakuisia ja työmme tuotteiden eteen on vastuullista koko hankintaketjussamme”, Terhi kuvailee Pakkasmarjan brändivaltteja. Minulle on tärkeää kaikki se miltä Pakkasmarja visuaalisesti näyttää ja kuulostaa kaikissa kohtaamispisteissä. Olemme matkan varrella hyvin onnistuneetkin, koska Pakkasmarja on tutkitusti Suomen suositelluin marjabrändi (Taloustutkimus 11/2022).

Vapaus kehittää ja toimia

Pakkasmarjaa kuvaa sana kehitys ja kehitystyötä teemme yhdessä toimivissa tiimeissämme. Yhdessä olemme vahvoja. Haluamme koko ajan viedä asioita eteenpäin. Meillä on mahdollista tehdä paljon erilaisia asioita, kun intoa ja aikaa löytyy. Lisäksi meillä on paljon vapauksia kehittää omaa työnkuvaa ja yritystä. Tämä tuo myös paljon vastuuta. Erityisesti hän arvostaa Pakkasmarjan työyhteisöä: ”Täällä on mahtavat työkaverit ja tämä on inhimillinen työpaikka. Jokainen saa olla omanlaisensa persoona, ilmapiiri on avoin ja autamme toisiamme.”