Tuoremarjojen reklamaatiolomake kaupoille

Haluamme olla parhaita laadussa, mutta joskus esimerkiksi haastavat sääolosuhteet voivat vaikuttaa tuoremarjojen kauppakestävyyteen. Pahoittelemme, jos näin on päässyt tapahtumaan ja arvostamme palautettasi. Asiakaspalaute on tärkeä osa kehittämistyötämme, jotta voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin.

Huom! Siirry tietokentästä toiseen joko hiiren avulla tai sarkainnäppäimellä. Enter -napin painallus lähettää lomakkeen ja tyhjentää tiedot.

* pakollinen tieto

  • Reklamoitava tuote (merkitse yksi tuote kerrallaan, jos reklamoit useamman tuotteen, lomakkeen lopusta voit lisätä tarvittaessa uuden tuotteen).
  • Laatusinetin tiedot: lajike, eränumero, viljelijänumero (jos samalla tuotteella useampaa eri laatusinettiä, ilmoita kaikkien laatusinettien tiedot ja kullakin laatusinetillä merkittyjen tuotteiden määrät)*
  • Pudota tiedostot tähän tai
    Max. tiedoston koko: 32 MB.
      Liitä tähän kuvat, joista ilmenee selkeästi reklamaation syy. Ota kuva laatuvirheestä sekä sellainen kuva tuotteesta, jossa näkyy myös laatusinetti.